مدیربرگزیده هنری در گفت‌وگو با آنا؛

استعداد‌های هنری در المپیادها کشف می‌شوند رشته‌های المپیاد هنر افزایش یابد

عصمت بلالی مدیر آموزشگاه هنری صور خیال در المپیاد آموزش هنری گفت:‌ جا دارد این المپیاد در دوره‌های بعدی رشته‌های بیشتری را تحت پوشش خود قرار دهد.

عصمت بلالی مدیر آموزشگاه هنری صور خیال از استان البرز برگزیده المپیاد ملی آموزش هنر در گفت وگو با خبرنگار اختصاصی خبرگزاری آنا گفت: تیم برگزیده ما در المپیاد در رشته طراحی و با حضور سه هنرجوی آموزشگاه صورخیال بود که از مرحله آموزشگاهی به استان و سپس مرحله نهایی کشوری رسیدند.

وی درباره اهمیت برپایی این المپیاد در عرصه هنر گفت: قطعا خیلی اثرگذار در کشف استعدادها خواهد بود این هم اولین گام بود که راهگشا خواهد شد و به ما نشان می‌دهد که در مسیر پیشرفت هستیم و اگر دریابیم که هدف از این المپیاد چه بوده، قدم‌های بعدی را بهتر برخواهیم داشت.

بلالی یادآور شد: تا به حال همه المپیادها در عرصه‌های علمی و ورزشی برگزار می‌شدند و چیزی در عرصه هنر نداشتیم اما الن همین که آموزشگاه‌های آزاد هم در کنار هنرستان‌ها و مراکز دولتی قرار گرفتند و رقابت می‌کنند، برایمان کمک بزرگی است چرا که این اتفاق هم به بخش خصوصی و هم دولتی کمک می‌کند که فعال و پویاتر شوند تا به فرهنگ و هنر کشورمان کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه پس ازاین دوره می‌توان یک آسیب شنایس دقیق از اشکالات و مسائلی که می‌تواند تقویت شود مثل افزایش رشته‌ها صورت داد و عنوان کرد: بهرحال اگر قرار است این المپیاد جهانی شود نیاز به آسیب شناسی دارد و از همین ابتدای کار می‌توان این گام را درست برداشت.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *