با دانلود قسمت اول سریال پنگوئن با زیرنویس فارسی، شاهد دگرگونی حیرت‌انگیز «آزوالد کابلپات» از یک فرد معمولی به پادشاه جنایتکاران گاتهام باشید.

سریال پنگوئن (The Penguin) با بازی «کالین فارل»، داستان زندگی یکی از مشهورترین شخصیت‌های دنیای جنایتکاران گاتهام را روایت می‌کند. قسمت اول این سریال که به‌تازگی منتشر شده، فرصتی مناسب برای دنبال کردن مسیر اوج‌گیری «پنگوئن» است. اکنون می‌توانید این قسمت را به همراه زیرنویس فارسی دانلود و تماشا کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود قسمت اول سریال پنگوئن

سریال The Penguin یک مینی‌سریال درام جنایی آمریکایی بوده که توسط «لورن لفرانس» برای شبکه «HBO» ساخته شده است. این سریال که بر اساس شخصیت «پنگوئن» از کمیک‌های «دی سی» ساخته شده و اسپین‌آفی از فیلم The Batman «مت ریوز» است که داستان اوج‌گیری« پنگوئن» در دنیای زیرزمینی جنایتکاران شهر گاتهام را روایت می‌کند.

«لورن لفرانس» به‌عنوان سازنده و نویسنده اصلی سریال فعالیت می‌کند و این سریال توسط استودیوهای «DC» و «Warner Bros. Television» تولید شده است.

«کالین فارل» در نقش «پنگوئن» که قبلاً در فیلم تمن 2022 این نقش را ایفا کرده بود، به این سریال بازمی‌گردد. از دیگر بازیگران می‌توان به «کریستین میلیوتی»، «رنزی فلیز»، «دیدرا اوکانل»، «کلنسی براون»، «کارمن اجوگو»، «مایکل زیگن»، «برتو کولون»، «جیمز مادیو» و «مارک استرانگ» اشاره کرد.

توسعه این پروژه از سپتامبر 2021 آغاز شد و پس از انتشار فیلم بتمن در مارس 2022، شبکه «HBO Max» این سریال را سفارش داد. «مت ریوز»= کارگردان فیلم بتمن 2022، بر روند نویسندگی نظارت داشته و در انتخاب تیم خلاق نیز نقش داشت.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود قسمت اول سریال The Penguin فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود قسمت اول سریال پنگوئن

بیشتر بخوانید:

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *