تلاش‌ها برای پذیرش درخواست اعاده دادرسی امیر تتلو همچنان ادامه دارد؛ او به بند عمومی زندان منتقل شده است تا وضعیت حقوقی او مورد بازنگری قرار گیرد.

امیرحسین مقصودلو معروف به «تتلو»، به تازگی از بند انفرادی زندان به بند عمومی منتقل شده است. این انتقال به معنای تغییر در وضعیت زندانی اوست و وکلای «تتلو» در حال پیگیری درخواست اعاده دادرسی وی هستند. تلاش‌های گسترده‌ای در حال انجام است تا بتوانند دستگاه قضائی را متقاعد کنند که پرونده «تتلو» را برای تجدید نظر بپذیرد و درخواست اعاده دادرسی او را بپذیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


وکلای امیر تتلو در تلاش برای پذیرش اعاده دادرسی هستند

این تغییر وضعیت به نظر می‌رسد که قدمی مثبت در روند قانونی «تتلو» باشد، با این حال هنوز مشخص نیست که آیا درخواست اعاده دادرسی او مورد پذیرش قرار خواهد گرفت یا خیر. منبعی آگاه در این خصوص به خبرگزاری مهر گفت که وکلای «تتلو» در تلاشند تا با ارائه مستندات و دلایل قوی، تصمیم قضائی را تغییر دهند و زمینه را برای بررسی دوباره پرونده فراهم کنند.

امیر تتلو

این در حالی است که درخواست‌های قانونی «تتلو» همچنان در حال بررسی است و وکلای او امیدوارند که بتوانند به نتیجه‌ای مثبت دست یابند. در این میان، تغییر وضعیت او از بند انفرادی به بند عمومی نیز به عنوان یک تغییر قابل توجه در وضعیت زندانی او به شمار می‌آید و می‌تواند نشان‌دهنده احتمال تغییر در روند پرونده باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پذیرش اعاده دادرسی امیر تتلو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *