فصل دوم سریال Squid Game با صحنه‌های خونین و هیجان‌انگیز بازمی‌گردد و طرفداران را دوباره به دنیای خطرناک بازی‌های مرگبار می‌برد.

فصل جدید سریال Squid Game یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای پایان سال برای «نتفلیکس» خواهد بود و کمپین تبلیغاتی آن از هم‌اکنون آغاز شده است. در حالی که «نتفلیکس» اغلب تریلرها و تصاویر ویژه را نزدیک به زمان پخش منتشر می‌کند، این بار با انتشار یک پوستر در جریان رویداد «Geeked Week» هواداران را غافلگیر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


نخستین پوستر رسمی از فصل دوم سریال Squid Game منتشر شد

تصویر نشان می‌دهد که سریال همچنان پر از صحنه‌های خشن است و قهرمانان داستان با چالش‌های جدیدی روبه‌رو می‌شوند. در پوستر، یک سرباز دیده می‌شود که در حال کشیدن جسدی روی زمین است و رد خونی را پشت سر خود به جا می‌گذارد. همچنین، قهرمان داستان، «سونگ گی-هون»، با شماره 392 دیده خواهد شد و نشان می‌دهد که او هنوز زنده است و وارد مرحله جدیدی از بازی می‌شود.

فصل دوم سریال Squid Game

همچنین، خلاصه داستانی منتشر شده که به جزئیات بیشتری از فصل دوم اشاره دارد. در این خلاصه آمده است که سه سال پس از پیروزی در بازی Squid Game ، «گی-هون» تصمیم می‌گیرد به آمریکا نرود و با هدفی جدید به بازی بازگردد. او بار دیگر وارد رقابتی مرگبار می‌شود تا جایزه 45.6 میلیارد وون را به دست آورد.

فصل سوم این سریال نیز به طور رسمی تأیید شده و قرار است در سال 2025 منتشر شود؛ بنابراین فاصله بین فصل دوم و سوم کوتاه‌تر خواهد بود. باید دید که آیا فصل جدید هم می‌تواند موفقیت چشمگیر فصل اول را تکرار کند و همچنان سریال پربیننده «نتفلیکس» باقی بماند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پوستر فصل دوم سریال Squid Game چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Journaldugeek

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *