تولید محتوا
تاپ لاینیک وکیل سابق ترامپ، جیل استاین، نامزد ریاست جمهوری حزب سبز را در دادگاه عالی نمایندگی می کند، در حالی که تلاش می کند نام خود را در برگه های رای نوادا حفظ کند – با این ادعا که آنها در تلاش برای محافظت از دموکراسی هستند – آخرین نمونه مقامات همسو با یک حزب بزرگ که در سراسر راهرو حضور دارند. برای کمک به نامزدهای شخص ثالثی که می توانند حمایت مخالفان خود را کاهش دهند.
جیل استاین، نامزد ریاست جمهوری حزب سبز، در یک گردهمایی در جریان کنوانسیون ملی دموکرات … [+] در 21 اوت در شیکاگو صحبت می کند.
حق چاپ 2024 آسوشیتدپرس. تمامی حقوق محفوظ است. حقایق کلیدی جیل استین: جی سکولو، که برای گروه حقوقی محافظه‌کار، مرکز حقوق و عدالت آمریکا کار می‌کند، به عنوان مشاور سابقه در اعتراض به دادگاه عالی حزب سبز نوادا در برابر تصمیم اخیر دادگاه، که استین و دیگر حزب سبز را صادر کرد، فهرست شده است. کاندیداها باید به دلیل اشتباه کاغذی از برگه رای ایالت دور نگه داشته شوند.
گروه حقوقی Sekulow شکایت حزب دموکراتیک نوادا در به چالش کشیدن نامزدهای حزب را “تلاش آشکاری برای پاکسازی میدان برای کمپین کامالا هریس” خواند و مدعی شد: “اگر بتوان سیستم حقوقی را علیه هر حزب یا نامزدی مانند حزب سبز نوادا مسلح کرد.” سپس “می توان از آن علیه نامزد مورد نظر شما استفاده کرد.”
سکولو، که هنوز به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداده است، مدت‌هاست که با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا همسو بوده و در زمانی که در کاخ سفید بود به عنوان وکیل شخصی او کار می‌کرد، از جمله وکالت رئیس‌جمهور وقت در جریان محاکمه استیضاح او در سال 2020 و در دادگاه. تحقیقات مولر درباره کمپین ترامپ در سال 2016.
گزارش شده است که استین همچنین از مایکل دین، وکیل دادگستری در ویسکانسین، که قبلاً در زمانی که رئیس جمهور سابق در تلاش برای به چالش کشیدن نتایج انتخابات 2020 بود، وکالت ترامپ را در این ایالت به عهده داشت، دریافت کرده است.
به گزارش آسوشیتدپرس، علاوه بر حمایت قانونی، جفرسون توماس، عامل جمهوری خواه و شرکتش به جمع آوری امضا برای استین در نیوهمپشایر کمک کردند.
کورنل وست: این نویسنده و فعال مشهور که در سکوی سمت چپ هریس شرکت می کند، از گروه های همسو با جمهوری خواهان در ایالت هایی از جمله آریزونا، مین، مینه سوتا، کارولینای شمالی، پنسیلوانیا و ویرجینیا کمک گرفته است. به گزارش آسوشیتدپرس، که در ماه سپتامبر گزارش داد «شبکه‌ای» از سازمان‌های جمهوری‌خواه و وکلا در تلاش برای تقویت نامزدی وست هستند.
ان‌بی‌سی نیوز گزارش می‌دهد که وکلای همسو با جمهوری‌خواهان به غرب کمک کرده‌اند تا در رای‌های ایالتی شرکت کند، و عوامل پولی که قبلاً برای کمپین‌های حزب جمهوری‌خواه کار کرده‌اند، به جمع‌آوری امضا برای غرب در ایالت‌هایی از جمله آریزونا و کارولینای شمالی کمک کرده‌اند. گردهمایی که در حال جمع‌آوری امضا برای غرب بود و به رای‌دهندگان می‌گفت که «به گرفتن آرا از جو بایدن [نامزد آن زمان] کمک می‌کند».
به گزارش آسوشیتدپرس، دو وکیل با روابط جمهوری‌خواه از انتخاب‌کنندگان بالقوه غرب در خانه‌هایشان بازدید کردند تا آنها را متقاعد کنند که از نامزد حمایت کنند. یکی از رای‌دهندگان احتمالی به رسانه گفت که تنها هدف وکلا این است که «غرب را در صندوق رای بیاورند تا عده‌ای رای به او می‌رسد و به دیگران نمی‌رسد.»
به گزارش آسوشیتدپرس، چندین انتخاب کننده که از غرب حمایت می کنند، جمهوری خواهان ثبت شده هستند.
رندال تری: نیویورک تایمز در ماه اوت گزارش داد که عوامل دموکرات در حال کار برای تقویت تری – یک فعال ضد سقط جنین به نمایندگی از حزب قانون اساسی – با منابع ناشناس به تایمز می‌گویند که اهداکنندگان دموکرات بودجه یک تلاش جمع‌آوری امضا برای جذب تری در برگه رای پنسیلوانیا را تامین کرده‌اند. و طرح‌های دیگری از جمله تأمین مالی تلاش‌های مربوط به دسترسی به رای برای نامزد و استفاده از یک سازمان ضد سقط جنین برای اطلاع رسانی دیدگاه‌های تری به رای‌دهندگان محافظه‌کار را ارائه کرده بود.
استیو بنن، مشاور سابق ترامپ در ماه آوریل، پیش از اینکه به اتهام تحقیر کنگره به زندان محکوم شود، به تایمز گفت: «مسیر پیروزی در اینجا به وضوح به حداکثر رساندن دسترسی این گزینه‌های چپ است». “هرچه این افراد بیشتر در معرض دید قرار گیرند، برای ما بهتر است.”
در مورد رابرت اف کندی جونیور چطور؟ رابرت اف. کندی جونیور – که یک مناقصه شخص ثالث را راه اندازی کرد اما از آن زمان کمپین خود را به حالت تعلیق درآورده و از ترامپ حمایت کرده است – تهدید کرد در حالی که هنوز در رقابت حضور داشت، آرای نامزدهای هر دو حزب را حذف خواهد کرد. دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان تلاش‌هایی را در پاسخ به آن آغاز کردند. دموکرات‌ها شکایت‌هایی را برای حذف کندی از صندوق‌های رای ایالتی تنظیم کردند، در حالی که نیویورک تایمز گزارش داد که جمهوری‌خواهان یک PAC فوق‌العاده با هدف معرفی کندی به عنوان یک لیبرال حامی حقوق سقط جنین ایجاد کردند تا از چپ‌ها رای بگیرند. نیویورک تایمز گزارش داد، متحدان ترامپ همچنین در مورد ارتقای سابقه زیست محیطی کندی برای تحت تاثیر قرار دادن رأی دهندگان دموکرات بحث کردند و کندی تعدادی کمک مالی از کمک کنندگان اصلی جناح راست از جمله میلیاردرهای تیموتی ملون و الیزابت اویلین دریافت کرد. کندی از زمانی که ترامپ را حمایت کرد، خود برای حذف رای در ایالت های میدان نبرد شکایت کرده است، اما انتظار می رود همچنان پس از صدور حکم دادگاه علیه او، همچنان در رای گیری در میشیگان و ویسکانسین باقی بماند.
کاندیداها در مورد جلب حمایت اپراتورها چه گفته اند؟ استین و وست از حمایت جمهوری خواهان استقبال کرده اند. جیسون کال، مدیر مبارزات انتخاباتی استین، درباره چالش نوادا به سی‌بی‌اس نیوز گفت: «وقتی دموکرات‌ها ما را در موقعیتی قرار می‌دهند که باید به یک چالش قانونی پاسخ دهیم، ما از کمکی که در دسترس ما است استفاده می‌کنیم. ما درک می کنیم که جمهوری خواهان به دلایل خود می خواهند به ما کمک کنند، اما دلایل ما برای دموکراسی است. وست به طور مشابه از جلب حمایت جمهوری خواهان شانه خالی کرده و به آسوشیتدپرس گفته است: “سیاست آمریکا فعالیتی بسیار شبیه گانگستر است” و او “فقط می خواست در آن رای شرکت کند.” در بیانیه‌ای به تایمز، تری از حمایت گزارش‌شده دموکرات‌ها استقبال کرد، اما درباره تأثیر تقویت او هشدار داد و گفت: «به ازای هر رأی‌دهنده‌ای که ترامپ را ترک می‌کند تا به من رأی دهد، ۲۰ دموکرات وجود دارد که می‌گویند: «اوه، من. به خدا، حق با اوست.» او مدعی شد: «شب انتخابات، وقتی دیدید که [هریس] اختلاف را باخت و اسم من و چند رای را دیدید، ما می‌توانیم حساب کنیم.»
غافلگیر کننده FactTrump خود استین و وست را به دلیل اثر بالقوه “ویرانگر” آنها که می تواند به شانس انتخاباتی او کمک کند، تحسین کرده است، و در یک گردهمایی ژوئن گفت: “او یکی از نامزدهای مورد علاقه من است، کورنل وست، و من او را نیز دوست دارم، جیل استاین.” ترامپ ادامه داد: من او را خیلی دوست دارم. “میدونی چرا؟ او 100٪ از آنها می گیرد. او 100 درصد می گیرد.»
کاندیداهای حزب ثالث در کجای رأی حضور خواهند داشت؟ چالش‌های حقوقی در برخی از ایالت‌ها همچنان ادامه دارد که کدام نامزدها در رأی‌گیری حضور خواهند داشت – مانند چالش حزب سبز نوادا در دادگاه عالی – بنابراین هنوز کاملاً نهایی نیست که نامزدهایی از جمله استاین، وست و تری گزینه ای برای رای دهندگان خواهند بود. وست و استین در حال حاضر قرار است در جورجیا، میشیگان، کارولینای شمالی و ویسکانسین – به همراه سایر ایالت‌های غیرمبارزه – در رای گیری حضور داشته باشند، در حالی که استین در آریزونا و پنسیلوانیا نیز حضور خواهد داشت. بر اساس یک ردیاب گردآوری شده توسط NBC News، انتظار می رود تری در رای گیری های ایالتی میدان نبرد در میشیگان، کارولینای شمالی و ویسکانسین ظاهر شود.
آیا رای شخص ثالث تفاوتی ایجاد خواهد کرد؟ احتمالاً. با توجه به اینکه انتظار می‌رود انتخابات ریاست‌جمهوری رقابتی نزدیک در ایالت‌های میدان نبرد باشد، حتی تعداد کمی آرا برای نامزدهای شخص ثالث می‌تواند تفاوتی در برنده شدن ایجاد کند. میانگین های نظرسنجی که توسط FiveThirtyEight گردآوری شده است نشان می دهد که هریس و ترامپ در اکثر ایالت های میدان نبرد تقریباً در یک نقطه از یکدیگر قرار دارند، اگرچه هریس با اختلاف سه امتیازی بیشتر در ویسکانسین پیشتاز است. در نظرسنجی‌های ملی اخیر، هم استین و هم وست با حدود 1 درصد حمایت از هر یک شرکت کرده‌اند.
در حالی که جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به نامزدهای حزب ثالث در دادگاه کمک می‌کنند و حمایت مردمی را به دست می‌آورند، از نظر مالی به آنها کمک نمی‌کنند: استین و وست هر دو تقریباً از کار افتاده‌اند و استین در ماه جولای پایان می‌یابد – آخرین تاریخی که پرونده‌ها برای آن موجود است. – با تنها 140,286 دلار نقد و غرب آن ماه را با تنها 12,120 دلار به پایان رساند. هیچکدام از مبارزات انتخاباتی بیش از 1.7 میلیون دلار در این دوره از انتخابات جمع آوری نکرده اند. با این حال، وست سال گذشته از هارلن کرو، اهدا کننده و غول املاک و مستغلات که بیشتر به خاطر تعطیلات مجلل مجلل و سایر هدایایی که به قاضی دادگاه عالی کلارنس توماس داده است، شهرت یافته است. کرو 3300 دلار، حداکثر مبلغی که می توانست بدهد، به کمپین وست در آگوست 2023، که وست از آن دفاع کرد، اهدا کرد. این نامزد در برنامه X گفت که اگرچه او و کرو “اختلافات سیاسی عمیقی” دارند، اما او نجیب زاده املاک و مستغلات را در “محیطی غیرسیاسی برای چند سال” می شناسد، و وست ادعا کرد که او توسط اهداکنندگان سیاسی خود “خریده نشده و بدون رئیس” است. . وست بعداً گفت که در میان جنجال بر سر حمایت از کرو، کمک مالی را پس داده است.
خواندن بیشتر نظرسنجی‌های انتخاباتی 2024 فوربس: هریس پیشتاز ترامپ در پنسیلوانیا، میشیگان، ویسکانسین، آخرین نمایش‌های نظرسنجی توسط سارا دورن
ForbesWhy Cornel West شکست خورده است توسط Zach Everson
ForbesJill Stein یک کمپین ریاست جمهوری دیگر را در پیشنهاد حزب سبز سورپرایز توسط Molly Bohannon راه اندازی کرد من را در توییتر دنبال کنید. یک نکته ایمن برای من بفرست Alison DurkeeFollowingAlison Durkee یک خبرنگار ارشد است که اخبار فوری را با تمرکز بر مسائل حقوقی و سیاست ایالات متحده پوشش می دهد. او در سال 2020 به فوربس پیوست و در شهر نیویورک مستقر است و موضوعاتی مانند دادگاه عالی، دعوی قضایی علیه دونالد ترامپ و درگیری ها بر سر حقوق سقط جنین را پوشش می دهد. دورکی قبلاً در Vanity Fair و Mic به پوشش سیاست ایالات متحده پرداخت و به عنوان یک روزنامه نگار تئاتر به عنوان رای دهنده حلقه منتقدان بیرونی نیویورک خدمت کرد. خبرنگاران فوربس از دستورالعمل های اخلاقی شرکت پیروی می کنند که بالاترین کیفیت را تضمین می کند. او را برای پوشش مداوم مسائل حقوقی جاری ترامپ، انتخابات 2024 و پرونده های اصلی در دیوان عالی دنبال کنید.”>

توسط argbod

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *