مزدا پس از ۲۸ سال، لوگوی خود را تغییر داد و گامی بزرگ در تحول هویت برند خود برداشت. این غول خودروسازی ژاپنی، لوگوی جدیدی با خطوط ساده و مینیمالیستی معرفی کرد. این تغییر، آخرین مرحله از فرآیند تحول برند بود که از تیرماه گذشته در دستور کار قرار گرفته بود و هدف آن ایجاد هویتی سازگارتر با دنیای دیجیتال است.

در طراحی جدید، حرف “M” خمیده که به نماد مزدا تبدیل شده بود، حفظ شده است، اما ظاهر آن ساده‌تر شده و فاقد سایه‌پردازی است و جلوه‌ای مدرن‌تر دارد. این طراحی به‌ویژه برای پلتفرم‌های دیجیتال بهینه شده و با خطوط واضح و دقیق، متمایز شده است.

مزدا تحول خود را با لوگوی جدیدش تکمیل کرد!

new-mazda-logo

لوگوی قبلی که از سال ۱۹۹۷ مورد استفاده قرار می‌گرفت، عنصری مهم در تقویت تصویر لوکس مزدا به شمار می‌رفت. بااین‌حال، مزدا نیز مانند بسیاری از خودروسازان بزرگ از جمله آئودی، بی‌ام‌و، فولکس‌واگن و نیسان، به سمت طراحی ساده‌تر و دوبعدی حرکت کرده است.

این تغییر هم‌زمان با ۱۰۵ سالگی مزدا رخ داده و به عنوان بخشی از چشم‌انداز مدرن‌سازی برند ارزیابی می‌شود. لوگوی جدید بلافاصله در پلتفرم‌های دیجیتال و مواد بازاریابی به کار گرفته شده، اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی به‌صورت فیزیکی روی خودروها ظاهر خواهد شد. بااین‌حال، استفاده از نسخه‌ای روشن و بدون سایه این لوگو در مدل Mazda EZ-6 که در سال ۲۰۲۴ معرفی شده است، نشان می‌دهد که این تغییر به‌زودی روی خودروهای مزدا نیز اعمال خواهد شد.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *