شفقنا- بلاگرهای چینی به خصوص در موضوع مد و لباس به خوبی از یک نمونه رسانه اجتماعی شبیه به اینستاگرام برای پول درآوردن استفاده می‌کنند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ رویترز نوشت: نسخه چینی اینستاگرام با عنوان Xiaohongshu که در آغاز راه اندازی بعنوان یک شکست کامل در نظر گرفته می‌شد اکنون به جایی رسیده که برنامه‌های غربی مانند متا و پینترست نتوانسته‌اند به آن برسند یعنی یافتن راهی برای تبدیل ترافیک عظیم ۲۰۰ میلیون کاربر ماهانه به یک تجارت آنلاین که البته این برنامه قرمز رنگ به آن دست یافته است.

Xiaohongshu مدت هاست که یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی چین بوده است. با اینکه این برنامه در دهه گذشته چندین بار تجارت الکترونیک را بدون موفقیت پشت سر گذاشته اما اکنون به سوددهی خوبی در حد نیم میلیارد دلار رسیده است.

بلاگرها به خصوص در حوزه مد و لباس در این برنامه به خوبی کار می‌کنند و نگران بودجه مشتریان خود را ندارند چرا که این اپلیکیشن جای خود را در میان زنان مستقل و مجرد چینی به خوبی باز کرده است. در حالی که خرده‌فروشان مجبور شده‌اند تا مشتریان را به تخفیف‌های سنگین بر روی پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی دیگر مانند Taobao، علی‌بابا و Pinduoduo قانع کنند، تمرکز Xiaohongshu بر سبک‌های زندگی آرمانی، کاربران کمتر حساس به قیمت را به خود جذب می‌کند.

در حالی که بسیاری از برندهای معروف پوشاک چینی و غیرچینی فروشگاه‌های خود را در این پلتفرم افتتاح کرده‌اند، بسیاری از برندها نیز در شراکت با اینفلوئنسرها سرمایه‌گذاری می‌کنند که منتخبی از محصولات را از برندها و دسته‌های مختلف تبلیغ کنند.

کاربران در اپلیکیشن Xiaohongshu هم محتوای تصویری تماشا می‌کنند و هم می‌توانند تنها با چند کلیک، محصولات دلخواه خود را از این برنامه بخرند؛ این اپلیکیشن در سالهای اخیر نیز تبدیل به یک موتور جستجوی واقعی برای زنان جوانی شده است که به دنبال نکات سفر، کرم‌های ضد پیری و توصیه‌های رستورانی هستند.

این خبر را در رویترز ببینید

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *