۶۴ درصد مدارس در حاشیه شهر ها ساخته شده است‌

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: ۶۴ درصد مدارس در حاشیه شهر ها ساخته شده است و در این راستا اطلسی را برای احداث مدارس در مناطق ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست صمیمانه این سازمان با اصحاب رسانه، اظهار کرد: وظیفه هر فرد این است که هر کسب را که نسبت به اطرافیان خود دلسوز است و کمک می‌کند، تشکر کنیم. سازمانی می‌تواند پیشرو باشد و نسل جدید سازمان‌ها باید رده‌های کارمندی خود را به لایه‌های مختلف تکثیر کند.

وی با بیان اینکه قلم، گزارش و مصاحبه های  شما سازمان را به نقطه اوج خود نزدیک کرد، تصریح کرد: ۲۰ هزار خیر در امر مدرسه‌سازی وجود دارد که آن‌ها ۱۱/۴ همت خیرین برای امر مدرسه‌سازی کمک کردند.

خان‌محمدی ادامه داد: یک سازمانی که ۲ هزار نیرو دارد باید بتواند خودش را در لایه‌های مختلف تکثیر کند. این ایام همزمان با روایتگری حضرت زینب است و جنگ روایتگری اعم‌از مشکلات از مدت‌ها پیش آغاز شده است و واقعه کربلا در محیط بسته صورت گرفت ولی حضرت زینب با روایتگری جریان عاشورا این امر را به‌درستی ادامه داد. شما خبرنگاران میراث‌دار این فرهنگ هستید.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه ۳۰ هزار کلاس ساخته ایم، ابراز کرد: برخی معتقدند که دیگر مدرسه سازی کافی است اما همچنان به مدرسه سازی نیاز داریم و در برنامه توسعه هفتم ۴۱ برنامه برای سازمان نوسازی است و نشانه گذاری برای مدرسه در مناطق مختلف در این برنامه درنظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه ما حدود ۷ نقطه مشکل دار داریم و فضا آموزشی کمی دارد، ادامه داد: مهاجرت و جابه جایی  موضوعی است که باید سازمان نوسازی به آن توجه کند، سالانه یک میلیون جابه جایی داریم و متوجه کمبود فضای آموزشی می شویم و دستگاه ها باید در این زمینه به ما کمک کنند‌.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه خیر یک نفر است و شما خبرنگاران برای هزاران نفر روایتگری می کنند، ابراز کرد: ما همیشه شما یاور خود می دانیم.امیدواریم مهر امسال مشکل خاصی نداشته باشیم و بتوانیم که هزار مدرسه کانکسی را ساماندهی کنیم.

خان‌محمدی با بیان اینکه ۶۴ درصد مدارس در حاشیه شهر ها ساخته شده است، اظهار کرد: در این راستا اطلسی را برای احداث مدارس در مناطق ایجاد کردو ۱۵ هزار گروه جهادی و ۱۶۴ موسسه مارا در مقاوم سازی، بهسازی مدارس سازمان نوسازی مدارس را یاری می کنند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: ما به احداث مدارس در مناطق محروم را مورد توجه قررادادیم و مأموریت اصلی ما نوسازی، تجهیز مدارس است و بودجه از سوی دولت به ما تخصیص داده میشود. اگر سازمانی پیشرو باشد، رده ها کارمندی خود را به لایحه های مردمی تبدیل کند.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *