در جلسه شورای معاونین و مدیران سازمان پایانهها مطرح شد؛
سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهران با تأکید بر رصد مستمر و میدانی مدیران پایانهها از وضعیت نگهداشت پایانه، افزود: الویت اول سازمان پایانهها ایجاد وضعیت مطلوب در پایانهها و رضایت مردم، مسافرین و مراجعین است.
به گزارش خبرگزاری آنا، حمیدرضا رحمانی سرپرست سازمان پایانهها در اولین جلسه شورای مدیران این سازمان که در سالن جلسات پایانه مسافری غرب برگزار شد با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوبتر برای شهروندان و مسافران، اظهار داشت: هر چقدر هم برای مردم فعالیت و کار کنیم کم است و قطعاً افزایش خدمت رسانی به مردم موجب رضایت خداوند متعال خواهد بود.
سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهران تصریح کرد: یکی از موضوعات قابلتوجه بحث مربوط به نظافت پایانهها است که باتوجهبه تعدد عبور و مرور و رفتوآمد در پایانهها لازم است مدیران پایانه نظارت جدیتری در مورد سرویسدهیها داشته باشند.
رحمانی با بیان اینکه باید اصول و روشی برای نگهداشت و نظارت بر پایانهها وجود داشته باشد، از تدوین دستورالعمل نگهداشت برای پایانهها، خبر داد و افزود: در این دستورالعمل هر آنچه که مربوط به موضوع نگهداشت پایانهها خواهد بود در نظر گرفته میشود و این مهم به یکپارچگی و خدماترسانی مناسب در پایانهها کمک شایانی خواهد کرد.
وی تأکید کرد: پایانه محل خدمترسانی به مردم است و وظیفه اول ما هم جلب رضایت شهروندان و مسافران است و آنچه که اهمیت بالایی دارد این نکته است که اولین و آخرین تصویری که مسافرین از شهر دارند در پایانهها است.
سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهران، تصریح کرد: باید با ایجاد فضای مطلوب در پایانهها خاطرهای خوب از لحظه ورود تا لحظه خروج از شهر در ذهن شهروندان و مسافران باقی بماند و باید همه ظرفیتها و پتانسیلهای سازمان پایانهها ایجاد رضایتمندی شهروندان و مسافران باشد.
رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت تعامل و همکاری مؤثر و مستمر با شرکتهای تعاونی مسافری تأکید کرد و گفت: تعامل و همکاری مؤثر و مستمر میان سازمان پایانهها و تعاونیهای مسافربری به ارتقای سطح خدماترسانی به مسافرین و مراجعین منجر خواهد شد.
وی همچنین بر ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم در ایام بارندگی و فصل سرما تأکید کرد و گفت: باید تمهیدات لازم از جمله لایروبی انهار و کانالها و شن و نمکپاشی معابر پایانهها هنگام بارش برف و یخبندان در نظر گرفته شود که باعث بروز مشکل در ایام بارندگی و یخزدگی نشویم.
سرپرست سازمان مدیریت حملونقل بار و پایانههای مسافری شهر تهران ضرورت پرداختن به موضوعات فرهنگی و اجتماعی در پایانهها را حائز اهمیت دانست و بر برنامهریزی جهت اجرای برنامه و فضاسازی فرهنگی در مناسبهای ملی و مذهبی در فضای پایانهها تأکید کرد.
در ابتدای این جلسه مدیران پایانههای مسافری ۵ گانه شهر تهران گزارشی از روند اقدامات و فعالیتهای خود ارائه کردند.
source