اگر برای شما سؤال پیش آمده است که چرا برخی ویدیوها در اینستاگرام بهتر از دیگر ویدیوها به نظر می‌رسند، دلیل خاصی برای این مسئله وجود دارد. به تازگی، رئیس اینستاگرام یعنی آدام موسری اشاره کرده که ویدیوهای با کیفیت بالاتر برای سازندگان محتوایی اختصاص داده شده که بازدیدهای بیشتری نسبت به افرادی به دست می‌آورند که ویدیوهایشان محبوبیت کمتری دارند.

کیفیت ویدیو به بازدیدها بستگی دارد

آدام موسری در پست اینستاگرام ریلز جدید خودش اظهار داشته که «ما می‌خواهیم ویدیویی با بالاترین کیفیت را نشان بدهیم. اما اگر چیزی برای مدت طولانی تماشا نشود، چراکه اکثریت قریب به اتفاق بازدیدها در ابتدا هستند، به سمت ویدیویی با کیفیت پایین‌تر حرکت می‌کنیم. اگر دوباره میزان بیننده زیاد شود، سپس ما ویدیو را با کیفیت بالاتری رندر خواهیم کرد.»

این پست اینستاگرمی آدام موسری سبب شد تا این سؤال برای کاربران پیش بیاید که آیا تولیدکنندگان محتوای کوچکتر به دلیل کمبود فالوور جریمه می‌شوند یا خیر. آدام موسری در ادامه توضیح داده است که تفاوت در کیفیت ویدیو واقعاً چیزی نیست که مهم باشد.

آدام موسری در مطالبی که در Threads منتشر کرده، بیان کرده که «تغییر کیفیت چندان زیاد نیست و اینکه مردم با ویدیوها تعامل داشته باشند یا خیر، بیشتر بر اساس محتوای ویدیو است تا کیفیت آن.»

GaudiLab / Valiantsin suprunovich / Shutterstock

با این وجود، بسیاری از سازندگان محتوای کوچک اصل این مسئله و صحبت‌های آدام موسری را قبول ندارند. برخی از آن‌ها معتقد هستند که در مقایسه با برخی از اینفلوئنسرهای برجسته‌تر و حرفه‌ای‌تر آن‌ها در وضعیت نامناسبی قرار می‌گیرند. برخی دیگر این سؤال را مطرح کردند که آیا تغییرات وضوح ویدیوهای اینستاگرام نشان دهنده مشکل بزرگتری در رابطه با سانسور یا سرکوب پست‌ها بر اساس سلایق و تعصبات خود اینستاگرام است.

اینکه اینستاگرام برخی از ویدیوها را برجسته می‌کند و برخی را نادیده می‌گیرد، ایده بسیار خطرناکی است چراکه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا در دو هفته آینده برگزار می‌شود، خصوصاً برای افرادی که از اینستاگرام برای مشاهده یا ایجاد محتوای ویدیویی با مضمون سیاسی استفاده می‌کنند. اگرچه در حال حاضر هیچ مدرکی برای حمایت از این ایده وجود ندارد که این غول رسانه‌ای در حال دست‌کاری ویدیوها به روش‌های مختلف است.

با این وجود، آدام موسری در شبکه اجتماعی Threads تأکید کرده که تغییر کیفیت در سطح مجموع است و نه در سطح بیننده فردی. این بدان معنا است که شما به خاطر اینکه فالوور میلیونی ندارید، احتمالاً به طور ناعادلانه مورد بی‌توجهی قرار نگرفته‌اید. حتی اگر در ظاهر ممکن است این گونه به نظر برسد.

منبع makeuseof

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *