فیلم Beetlejuice Beetlejuice ، دنباله‌ای که مدت‌ها منتظر آن بودیم و به کارگردانی «تیم برتون» ساخته شده، به زودی به پلتفرم‌های دیجیتال استریمینگ خواهد آمد.

این دنباله به کمدی و فانتزی موفق، در تاریخ 6 سپتامبر 2024 (16 شهریور 1403) در سینماها اکران شد. «مایکل کیتون» بار دیگر نقش شخصیت اصلی، یک بیوایکسورسیست که سعی داشت خانواده دیتز را از خانه‌شان بترساند را ایفا می‌کند.

بهترین فیلم های 2024


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Beetlejuice Beetlejuice مشخص شد

در فیلم بیتلجویس بیتلجویس ، «لیدیا دیتز» (با بازی وینونا رایدر) و نامادری‌اش، «دلیا» (کترین اوهارا)، برای مراسم خاکسپاری پدر خانواده دیتز، یعنی «چارلز»، به وینتر ریور بازمی‌گردند.

در این میان، دختر نوجوان سرکشی به نام «لیدیا»، «آسترید» (با بازی جنا اورتگا) و دوست‌پسر «لیدیا»، «روری» (با بازی جاستین ترورو) نیز به آن‌ها ملحق می‌شوند.

فیلم Beetlejuice Beetlejuice

بر اساس گزارش‌های When to Stream، فیلم Beetlejuice در تاریخ سه‌شنبه، 16 مهر 1403 (8 اکتبر 2024)، به صورت WEB-DL در دسترس قرار خواهد گرفت.

بهترین فیلم ها و سریال های جنا اورتگا

فیلم بیتلجویس 2 (Beetlejuice Beetlejuice) جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز را افتتاح کرد. این اثر با استقبال مثبت منتقدان روبه‌رو شده و تا کنون موفق به کسب 375 میلیون دلار در سطح جهانی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی آثار و فیلم‌های «تیم برتون» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Forbes

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *