تاریخ اکران فیلم Scream 7 ، جدیدترین قسمت از این فرانچایز ترسناک پرطرفدار، سرانجام توسط کمپانی سازنده آن به صورت رسمی اعلام شد.

تاریخ اکران فیلم جیغ 7 در روز 27 فوریه 2026 (9 اسفند 1404) خواهد بود. این فیلم پس از مواجهه با تأخیرهای تولید، تغییرات خلاقانه و جابه‌جایی‌های بازیگری به این تاریخ رسیده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تاریخ اکران فیلم Scream 7 مشخصش شد

این خبر توسط «نِوو کمپل» که پس از عدم حضور در قسمت ششم به دلیل اختلاف در حقوق خود به مشکل بر خورده بود، به مجموعه بازمی‌گردد و «کوین ویلیامسون»، خالق این سری و کارگردان دنباله، در رسانه‌های اجتماعی اعلام شد.

این فیلم به‌تنهایی در این تاریخ اکران خواهد شد و هیچ فیلم بزرگ دیگری برای رقابت با آن برنامه‌ریزی نشده است. هفته بعد از آن، فیلم‌های گربه در کلاه (Cat in the Hat) و هاپرها (Hoppers) از دیزنی و پیکسار به اکران درمی‌آیند.

تاریخ اکران فیلم Scream 7

در پی اعلام این پروژه، حواشی فراوانی پیرامون فیلم جیغ 7 شکل گرفت. «ملیسا باررا» که در دو فیلم قبلی نقش‌آفرینی کرده بود، سال گذشته به‌دلیل اظهاراتش در شبکه‌های اجتماعی درباره جنگ اسرائیل و حماس از دنباله فیلم کنار گذاشته شد.

همچنین، «جنا اورتگا» که در کنار «باررا» بازی می‌کرد، به‌دلیل برنامه‌ریزی‌های فیلم‌برداری‌اش برای سریال ونزدی در نتفلیکس نتوانست در این فیلم حضور یابد. «کریستوفر لاندن»، کارگردان فیلم روز مرگ مبارک (Happy Death Day) نیز در دسامبر 2023 از پروژه خارج شد و آن را یک شغل رویایی که به یک کابوس تبدیل شد توصیف کرد. «ویلیامسون» به‌عنوان کارگردان جدید منصوب شد. تولید فیلم همچنین به‌دلیل اعتصابات SAG-AFTRA و WGA به تأخیر افتاد.

پس از یک وقفه در سال 2011 و با اکران فیلم جیغ 4، این فرانچایز با موفقیت در سال‌های 2022 و 2023 با جیغ و جیغ VI که هر دو به کارگردانی «مت بتینلی-اولپین» و «تایلر جیلت» ساخته شده بودند، دوباره جان تازه‌ای گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فرانچایز Scream چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *