تریلر فیلم Juror #2 به انتشار رسید و نشان داده شد که «تونی کولت» و «جی.کی. سیمونز» در درام جدیدی که توسط «کلینت ایستوود» ساخته شده، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«نیکولاس هولت» در اولین تریلر فیلم هیئت منصفه شماره 2 (Juror No. 2) به کارگردانی «کلینت ایستوود»، به بازنگری در یک شب پر از ابهام می‌پردازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


تریلر فیلم Juror #2 منتشر شد

این فیلم قرار است در تاریخ 1 نوامبر 2024 (11 آبان 1403) به‌صورت محدود در سینماها اکران شود و محور داستان آن حول محور «جاستین کِمپ» (با بازی هولت) می‌چرخد که به‌عنوان یکی از اعضای هیئت منصفه در یک پرونده قتل جنجالی انتخاب و با یک معضل اخلاقی دشوار مواجه می‌شود که می‌تواند بر سرنوشت مظنون تأثیر بگذارد.

«هولت» در تریلر فیلم جدید کلینت ایستوود ، بر توصیف یک تصادف خودرو پس از یک شب در بار می‌گوید:

من برای خدمت در هیئت منصفه احضار شدم.

در کنار «هولت»، «تونی کولت»، «جی.کی. سیمونز»، «کریس مسینا»، «زوئی دیوتچ»، «سدریک یاربر» و «کیفر ساترلند»، از دیگر بازیگران این فیلم هستند. «ایستوود» کارگردانی این اثر را بر اساس فیلمنامه‌ای از «جاناتان آبرامز» ساخته است. «جاناتان آبرامز» همچنین به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حضور دارد.

هیئت منصفه شماره 2 قرار است در تاریخ 27 اکتبر 2024 (6 آبان 1403) در جشنواره فیلم مؤسسه فیلم آمریکا در نیویورک به نمایش درآید.

آخرین فیلم «ایستوود» به‌عنوان کارگردان، فیلم کری ماچو (Cry Macho) در سال 2021 بود. پیش از آن، این کارگردان برنده اسکار آثار مشهور دیگری از جمله ریچارد جویل و قاطر را کارگردانی کرده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌ها و آثار سینمایی «کلینت ایستوود» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywood Reaporter

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *