فیلم بالرین (Ballerina) یکی از مورد انتظارترین آثار با ژانر اکشن است که بسیاری از طرفداران دنیای جان ویک منتظر آن هستند و در این مظلب تمامی اطلاعات مرتبط به این فیلم را شرح می‌دهیم.

فیلم Ballerina اولین اسپین آف از مجموعه فیلم های جان ویک (John Wick) است و حضور بازیگران، جزئیات داستان و موارد دیگر، نشان‌دهنده یک مسیر جدید و هیجان‌انگیز برای این فرنچایز اکشن خواهد بود. این فیلم که از ذهن نویسنده جان ویک 3 و جان ویک 4، «شی هتن» سرچشمه گرفته، اولین بار در سال 2019 و با معرفی شخصیت اصلی‌اش در فیلم سوم مورد اشاره قرار گرفت.

فیلم سینمایی Ballerina دریچه‌ای را برای هرج و مرج بیشتر و کاوش گسترده‌تر در دنیای این فرنچایز باز می‌کند، زیرا یک قهرمان جدید به کانون توجه می‌آید. اگرچه این فیلم یک اسپین‌آف است، اما همچنان به صورت پیچیده‌ای با خط زمانی دنیای جان ویک مرتبط خواهد بود.

آنچه که فیلم‌های جان ویک را از دیگر آثار پرفروش متمایز می‌کند، استفاده هوشمندانه از اکشن و تأکید بر داستان‌سرایی ساده، اما مؤثر است که طرح داستان را به ساده‌ترین شکل خود تقلیل می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


معرفی کامل فیلم بالرین

در ادامه لیست مطالب مرتبط با فیلم بالرین را مشاهده خواهید کرد:

فیلم بالرین
فیلم سینمایی بالرین

بر اساس تمامی اطلاعات موجود، فیلم سینمایی بالرین وعده می‌دهد که همین رویکرد را با داستانی اکشن و روان ادامه دهد و با حضور بسیاری از ذهن‌های خلاق پشت فیلم‌های جان ویک، این فیلم به خوبی در پیوستگی این سری قرار خواهد گرفت. با توجه به اینکه چندین فیلم و اسپین‌آف از دنیای جان ویک در انتظار در دست ساخت قرار دارد، بالرین اولین گام در گسترش دنیای سینمایی این فرنچایز اکشن خواهد بود.

آخرین اخبار از دنیای فیلم بالرین

فیلم بالرین

با اشتیاق فراوانی که برای نسخه بعدی فرنچایز جان ویک ایجاد شده، جدیدترین خبرها در قالب تریلر فیلم بالرین (تریلر در انتهای مطلب) به انتشار رسید. اگرچه این فیلم برای مدتی در هاله‌ای از ابهام بود، اما تریلر، آغاز داستان ایو با بازی «آنا د آرماس» را نشان می‌دهد؛ او از سنین پایین برای تبدیل شدن به یک قاتل استخدام می‌شود. سپس بینندگان صحنه‌های اکشن پرهیجان و پرشور فیلم را مشاهده می‌کنند، پیش از اینکه بازگشت «کیانو ریوز» در نقش «جان ویک» به نمایش گذاشته شود.

تاریخ انتشار فیلم بالرین

فیلم بالرین
تاریخ انتشار فیلم Ballerina

فیلم بالرین در ابتدا تاریخ انتشار 7 ژوئن 2024 (18 خرداد 1403) را داشت، اما این برنامه تغییر کرد، زیرا فیلمبرداری‌های اضافی برای صحنه‌های جدید در حال انجام بود. با وجود اینکه فیلمبرداری اصلی در سال 2023 به پایان رسید، بالرین اکنون قرار است در تاریخ 6 ژوئن 2025 (16 خرداد 1404)، یعنی یک سال پس از تاریخ انتشار اولیه، به نمایش درآید.

بازیگران فیلم بالرین

فیلم بالرین

انتخاب «آنا د آرماس» برای نقش اصلی «ایو» که مدت‌ها شایعه بود، سرانجام در اوایل سال 2022 تأیید شد. او جایگزین «یونیتی فلن» شد که در یک حضور کوتاه در جان ویک: بخش سوم این نقش را ایفا کرده بود.

چندین شخصیت از مجموعه جان ویک در فیلم بالرین بازمی‌گردند، از جمله «کیانو ریوز» در نقش قاتل معروف با کت‌وشلوار مشکی و «ایان مک‌شین» در نقش متحد او، «وینستون اسکات»، مدیر هتل که یکی از کاریزماتیک‌ترین شخصیت‌ها است.

همچنین «آنجلیکا هیوستون» که در جان ویک 3 به عنوان رئیس اسرارآمیز سندیکای جنایی «روسکا رُما» با نام مدیر حضور داشت، نقش خود را در بالرین تکرار می‌کند. قابل توجه است که «لنس ردیک» نیز در نقش شخصیت معروف خود «شارون» ظاهر خواهد شد و بالرین یکی از آخرین پروژه‌هایی است که او روی آن کار کرده است.

در این فیلم، تازه‌واردهایی به مجموعه جان ویک اضافه می‌شوند؛ از جمله «گابریل برن» که نقش شخصیت منفی اصلی به نام «صدر اعظم» را بازی می‌کند، «نورمن ریداس» که در نقش «پاین» ظاهر می‌شود و «کاتالینا ساندینو مورنو» که نقشش هنوز فاش نشده است. در ادامه لیستی از بازیگران فیلم Ballerina را مشاهده خواهید کرد:

  • آنا د آرماس در نقش ایو
  • آنجلیکا هیوستون در نقش مدیر
  • لنس ردیک در نقش شارون
  • ایان مک‌شین در نقش وینستون اسکات
  • کیانو ریوز در نقش جان ویک
  • گابریل برن در نقش صدر اعظم
  • نورمن ریداس در نقش پاین
  • کاتالینا ساندینو مورنو (نقش او هنوز فاش نشده است)
  • دیوید کاستاندا (نقش او هنوز فاش نشده است)
  • شارون دانکن بروستر در نقش نوگی

خط زمانی بالرین در دنیای جان ویک

فیلم بالرین
فیلم های جان ویک

اگرچه جزئیات دقیق مربوط به داستان این اسپین‌آف هنوز فاش نشده، اما «کیانو ریوز»، بازیگر نقش «جان ویک»، زمان رخ دادن اتفاقات بالرین را در خط زمانی بزرگ‌تر فرنچایز توضیح داده است. شخصیت اصلی، «ایو»، به طور مختصر در طول وقایع جان ویک 3 دیده شد و اسپین‌آفی که با محوریت این قاتل رقصنده ساخته شده، به خوبی بین فیلم‌های سوم و چهارم از مجموعه اصلی قرار می‌گیرد.

اگرچه بالرین خط زمانی «جان ویک» را به جلو نمی‌برد، اما احتمالاً رویدادهای جان ویک 4 را گسترش داده و از دیدگاهی جدید به آنها نگاه می‌کند. با پیشروی بالرین در مسیر اسپین‌آف‌های آینده جان ویک، ممکن است زمینه‌ساز داستان‌های جانبی دیگری در این فرنچایز باشد.

جزئیات داستان فیلم بالرین

فیلم بالرین

انتخاب بازیگر جدید برای شخصیت «ایو» اهداف متعددی داشت، زیرا «آنا د آرماس» نه تنها به این نقش قدرت ستاره‌ای می‌بخشد، بلکه برای ایفای بخشی که نیاز به بازیگری توانمند دارد تا بتواند ابعاد احساسی پیشینه تراژیک «ایو» را به نمایش بگذارد، مناسب است.

فیلم‌های مجموعه جان ویک به خاطر داستان‌های پیچیده‌شان معروف نیستند و احتمال دارد که بالرین نیز همان داستان‌سرایی ساده و مؤثر را ادامه دهد. داستان حول محور رقصنده و قاتلی به نام «ایو» می‌چرخد که در مأموریتی برای انتقام از کسانی که مسئول کشتن خانواده‌اش هستند، قرار می‌گیرد.

بازبینی در انتخاب بازیگر برای این نقش دلایل متعددی داشت؛ «آنا د آرماس» علاوه بر آوردن جذابیت ستاره‌ای به این نقش، توانایی بازیگری برجسته‌ای دارد که می‌تواند بُعد احساسی داستان غم‌انگیز «ایو» را به خوبی نشان دهد.

انتظار می‌رود که بالرین همپوشانی قابل‌توجهی با داستان‌های جاری مجموعه جان ویک داشته باشد. طبق گفته نویسنده فیلم، بالرین از دیدگاه متفاوتی به منشأ شخصیت «جان ویک» می‌پردازد و این نه تنها به حفظ پیوستگی کمک می‌کند، بلکه اسپین‌آف جدید را به بخش‌های آشنای فرنچایز متصل خواهد کرد.

در حال حاضر، این شخصیت «جان ویک» است که باعث فروش بلیط‌ها می‌شود و حتی اگر او در داستان اصلی بالرین نقشی حاشیه‌ای داشته باشد، این اسپین‌آف همچنان حس یک قسمت کامل از فرنچایز را به مخاطب می‌دهد.

تریلر فیلم بالرین

فیلم بالرین
تاریخ انتشار فیلم Ballerina

با تعیین تاریخ اکران در سال 2025، یک تریلر کامل برای بالرین در سپتامبر 2024 منتشر شد. این تریلر با صحنه‌ای شروع می‌شود که «ایو» جوان توسط «وینستون» استخدام می‌شود و سپس به سرعت وارد صحنه‌های اکشن پرهیجان خواهد شد که شامل چندین انفجار است. پس از نمایش شخصیت‌های بازگشتی مانند «شارون» و «مدیر»، تریلر با نمایی از بازگشت «کیانو ریوز» در نقش «جان ویک» به پایان می‌رسد. تریلر فیلم را در لینک زیر مشاهده کنید:

تریلر فیلم Ballerina

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مطلب معرفی فیلم بالرین چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *