پس از پخش آخرین قسمت از فصل اول انیمه سریالی Wistoria: Wand and Sword در ژاپن، وب سایت و حساب‌های کاربری این اثر در شبکه‌های اجتماعی اعلام کردند که فصل دوم این مجموعه در دست توسعه قرار دارد و در همین راستا نیز علاوه بر یک تریلر، پوستری نیز از آن منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. در حال حاضر، هیچ تاریخ پخش دقیقی برای زمان پخش فصل دوم انیمه سریالی Wistoria: Wand and Sword اعلام نشده است.

انیمه سریالی Wistoria: Wand and Sword بر اساس مانگایی به همین نام ساخته فوجینو اوموری و توشی آئوی است؛ مسئولیت کارگردانی این انیمه سریالی را نیز تاتسویا یوشیهارا برعهده داشته است، کسی که سابقه کارگردانی در انیمه سریالی Black Clover را در کارنامه هنری خودش دارد.

Wistoria: Wand and Sword

خود تاتسویا یوشیهارا علاوه بر اینکه سکان کارگردانی انیمه سریالی Wistoria: Wand and Sword را برعهده داشته، به‌عنوان آهنگ‌ساز این مجموعه نیز فعالیت کرده است؛ مسئولیت ساخت این مجموعه را نیز استودیوهای Actas و Bandai Namco Pictures برعهده داشتند و طراحی‌های کاراکترهای آن را نیز سایاکا اونو انجام داده است، کسی که سابقه فعالیت در Heavy Metal, Dark Fantasy را در کارنامه خودش دارد. موسیقی این انیمه سریالی را نیز یوکی هایاشی درست کرده که قبلاً در انیمه سریالی My Hero Academia کار کرده است.

سرویس آنلاین کرانچی‌رول مسئولیت پخش فصل اول انیمه سریالی Wistoria: Wand and Sword را برعهده داشته و در رابطه با داستان این اثر سریالی نیز بیان کرده:

«در دنیایی که جادو حاکم است، ویل سرفورت نمی‌تواند طلسمی ایجاد کند. اگرچه ویل سخت‌کوشی زیادی انجام می‌دهد اما هم‌کلاسی‌های ویل فکر می‌کنند که او توانایی این کار را ندارد. با این حال، او یک قدرت مخفی دارد و آن نیز شمشیرش است. آیا ویل می‌تواند با قدرت عضله بر جادو و تیغه بر عصا غلبه کند و فراتر از انتظارات ظاهر شود؟ این یک ماجراجویی حماسی شمشیر و جادو است که باید شاهد آن بود.»

منبع crunchyroll

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *