شفقنا- شرکت متا قصد دارد تا پایان سال آینده امکان ایجاد تبلیغات با هوش مصنوعی را فراهم کند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ گاردین نوشت: مالک فیسبوک و اینستاگرام قرار است تا پایان سال آینده به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، کارزارهای تبلیغایت را به طور کامل ایجاد و هدف‌گذاری کنند.

شرکت متا متعلق به مارک زاکربرگ، که مالک واتس‌اپ نیز هست، قصد دارد مستقیماً بودجه‌های بازاریابی برندها را هدف قرار دهد. احتمالاً این موضوع بازارهای سنتی تبلیغات را هدف قرار داده و بعنوان تهدیدی برای آژانس‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای که کمپین‌ها و بودجه‌های مشتریان را مدیریت می‌کنند مطرح خواهد شد.

متا در حال حاضر برخی ابزارهای هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تبلیغات موجود را قبل از نمایش در فیس‌بوک و اینستاگرام، اصلاح کنند. به نظر می‌رسد ابزارهای جدید هوش مصنوعی طیف وسیعی از تبلیغ‌کنندگان با بودجه‌های کم را بسیار راضی خواهند کرد.

این امکان جدید می‌تواند ۱۶۰ میلیارد دلار (۱۱۸ میلیارد پوند) درآمد سالانه متا از تبلیغات را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

این خبر را در گاردین ببینید

source

توسط argbod.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *