
وضعیت بلیت فروشی دو بازی حساسی که چادرملو مقابل تیم های استقلال و پرسپولیس داشت نشان می دهد تفکر درستی برای این موضوع در استان یزد نشده است.
به گزارش خبرگزاری آنا، روز گذشته جمعیت زیادی از هواداران پرسپولیس در ورزشگاه شهید نصیری یزد حضور داشتند به طوری که مشخص بود تعداد هواداران تیم میهمان از میزبان بیشتر است. بعد از مسابقه هم عده ای از لیدرها و هواداران باشگاه به علی عطایی مدیرعامل باشگاه چادرملو و فرشاد تفکری رئیس هیات فوتبال یزد بابت این موضوع گلایه کردند و جروبحث لفظی هم پیش آمد.
در نهایت هم مشخص نشد بلیت فروشی در نهایت دست کدام یک از طرفین بوده که باعث شده بود تعداد هواداران میهمان بیشتر از میزبان باشد. این اتفاق در بازی چادرملو مقابل استقلال هم تکرار شده بود. هر چند بخشی از این موضوع بابت اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس سالها بود در یزد حضور پیدا نکرده بودند طبیعی به نظر می رسید اما این طور که از شواهد پیدا بود در حضور بیشتر هواداران میهمان در دو بازی مذکور دست هایی در کار بوده که نه هیات فوتبال یزد زیر بار آن می رود و نه باشگاه.
جالب اینجاست که بازی استقلال هم درسی نشد تا حداقل این اشتباه دوباره تکرار نشود. تفکری که به صراحت گفت بلیت فروشی دست هیات فوتبال نبوده اما برخی از تماشاگرانی که روز گذشته به سختی توانسته بودند بلیت تهیه کنند مدعی شده بودند 2 هزار بلیت در اختیار هیات فوتبال یزد بوده و مشخص نیست این 2 هزار قطعه بلیت دست چه کسانی رسیده است.
از سوی دیگر مسئله فقط بلیت فروشی نیست. دیروز باز هم مشخص شد چمن ورزشگاه شهید نصیری چه مشکلاتی دارد اما بی خیالی عجیبی در بین مسئولان فوتبال یزد و حتی اداره کل یزد برای بهتر شدن شرایط چمن وجود دارد.
تفکری که این روزها بابت صحبت های عجییش در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال به کمیته اخلاق هم احضار شده وقتی امروز صبح با پرسش خبرنگار آنا در مورد درگیری لفظی دیروزش با لدیرهای باشگاه چادرملو روبرو شد واکنشی عجیب داشت و گفت دنبال حاشیه هستید و حاضر به پاسخگویی نشد.
source